طراحی برق ساختمان – مقدمه

golemhouseطراحی برق ساختمان بر خلاف تصور عامه مردم و دانشجوهای سال اول و دوم برق کار آسانی نیست. برای طراحی تأسیسات برق ساختمان در ایران نیاز به اطلاعاتی درباره سیستم روشنایی و استانداردهای مختلف نظیر 1-110، 2-110، مباحث 13، 15 و حتی 19 می باشد. همچنین طراح باید بتواند با استفاده از اتوکد نقشه های برقی را تهیه نماید و برای طراحیهای حرفه ای تر از نرم افزارهایی مانند Dialux استفاده کند.

قصد دارم که از این پس نوشته های دنباله داری با نام طراحی برق ساختمان را در این وبلاگ قرار دارم. میدانم که مطالب تخصصی خواننده ای ندارد. چون لینکهایی با عناوینی نظیر «عکسهای خفن» طرفدار بیشتری دارد. اما حتی اگر یک نفر هم بتواند استفاده کوچکی از این اطلاعات کند، برای من کافیست. تنها خواهش من از شما خوانندگان احتمالی این است که چنانچه خطایی داشتم، حتماً به من اطلاع دهید و همچنین چنانچه نیاز به مطلب یا مطالب خاصی داشتید مرا در جریان قرار دهید تا اگر در توانم بود، برایتان تهیه نمایم.

نوشته شده در برق ساختمان. برچسب‌ها: , , . دیدگاه‌ها خاموش
دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

